kaes.blogg.se

Sääämst

Heej, 
asså gud vad vi är sämst asså jag merar det verkligen... :(
Klara o Annika börjar typ inte blogga för att de säger att inte Emma är klar med bloggen men jag tycker ändå att de kan börja blogga! Jag träffar de imorgon så jag ska säga till de då!
Imorgon är det usek möte igen!
Annika tävlade även i helgen så jag tyckar faktiskt att hon får skriva hur det gick! 
Idag har det typ varit en hemsk dag i skolan, alltså usch.
Igår då red jag och så red jag Maverick och jag tycker att det gick ganska bra.
Vi hade markarbete så vi hoppade över fyra bockar med en bom på varje, har var lite seg i början men sedan kom han igång så då kunde jag inte riktigt bromsa vilket var lite jobbigt haha.
 På måndag kommer Emma att fota så jag lägger kanske upp något bild här sedan ! :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback