kaes.blogg.se

Heej!!

Hej, jag, Klara och Annika har inte riktigt kommit igång med bloggningen en en det är för att den inte riktigt är färdig! Hadern är bara ett tillfällig tror jag, och den vi har nu har förövrigt oxå Emma gjort, jag tror att hon har en blogg men jag kommer inte riktigt ihåg vad de heter. 
Jag tror inte att jag att sagt att det är jag so har bloggat alla inlägg okej det är typ bara tre sycken men ändå!
Jag heter iallfall Ebba men jag kommer skriva en presentation och det kommer nog Annika och Klara oxå göra! Och nu vet ni vad de heter men jag tror väll att man har läst det i headern haha.
Jag är den i mitten på den lilla fuxen och hon heter Bambi och jag älskar att rida henne men det kommer oå mer om henne och andra hästar i min presentation.
Just nu sitter jag med min lillebrors dator och bloggar och kollar på idol vilket jag gillar. Jag missade nämligen idol i onsags så jag kollar på den nu! Idag ska jag och idag ska rida ut sedan ska jag kolla på en clinic tror jag!
Mamma trävlar även idag så jag ska följa det på equipe!
Jag ska få Annika och Klara börja nu! 
Vi hörs sedan! 
Ebba :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback